Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

ΑΛΗΘΕΙΑ....ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ MAHLER76...



Φίλε έλα απόψε που πονάω...εκείνος που αγαπώ δεν είναι πια εδώ....Καλέ μου Mahler
κάθε φορά που διαβάζω τα posts σου -κάθε μέρα μπαίνω να δω καινούρια σου ανάρτηση...-
μου έρχεται κατά νου το παραπάνω τραγούδι....Το έχω συνδιάσει με εσένα χωρίς καν να σε ξέρω....Τα πάντα στην 35χρονη (εντάξει εντάξει 36χρονη....) πορεία της ζωής μου τα συνδιάζω με ένα παραμύθι.....και αυτό ξέρεις γιατί? Γιατί προσπαθώ να αποφεύγω την αλήθεια γιατί φίλε μου η αλήθεια πάντα πονάει και όταν έχεις πονέσει πολύ στην ζωή σου και εγώ και εσύ και ο δίπλα και ΟΛΟΙ μας δεν θέλουμε άλλο πόνο, θέλουμε να ξεφύγουμε....αλλά η αλήθεια πάντα καραδοκεί εκεί κοντά...την βλέπεις την αφουγκράζεσαι την νιώθεις.....Αποφεύγω την αλήθεια χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δέχομαι τα ψέματα αυτά σε τσακίζουν περισσότερο....Αλήθεια προσπάθησα να μετρήσω πόσες αλήθειες έχω πει και πόσα ψέμματα...Αποφεύγω ακόμα μία φορά να παραδεχτώ την αλήθεια.......
Δεν θα σε κουράσω περισσότερο γιατί έχει και mini καύσωνα σήμερα, ούτε θα κλείσω την ανάρτηση μου με παραμύθι για να αποφύγω την αλήθεια.....θα την κλείσω με τον στίχο ενός τραγουδιού που μου έρχεται συνεχώς καθώς γράφω......και ναι με ένα τραγούδι μπορείς να πεις 1000 αλήθειες ......
"Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια ότι ψέμα στη ζωή μου και να πω......."
Και έτσι σου αφιερώνω ακόμα ένα στίχο από αγαπημένο μου τραγούδι....που κλείνει μέσα του μόνο αλήθεια......
"Το καλοκαίρι εκείνο δεν θα γυρίσει πίσω τις όμορφες στιγμές μας δεν θα τις ξαναζήσω
Για μια στιγμή μονάχα και τη ζωή μου δίνω να ξαναγύριζε πάλι το καλοκαίρι εκείνο"
Καλημέρα γλυκιέ μου mahler!!!!!!

4 σχόλια:

mahler76 είπε...

Με συγκίνησες με τα όσα έγραψες και με τους στίχους που μου αφιέρωσες.
Η αλήθεια όπως και η αγάπη πονάνε και όσο και αν θέλουμε να τις αποφύγουμε κάτι μας σπρώχνει συνεχώς σε αυτές...
Καλό σου βράδυ. και να κανονίσουμε να τα πούμε και από κοντά κάποια στιγμή :)

LIAKI είπε...

Αντε και το καθυστερήσαμε περιμένω πρόσκληση για το καφέ!!!!!!!Καλημέρα!!!!

mahler76 είπε...

Σημερά θα πάω με toymaker και ίσως κανά 2 άλλους φίλους για καφέ Θησείο και μετά στον Stavlo για stand up comedy που κάνει ένας φίλος. Ενδιαφέρεσαι? Αν ναι στείλε μήνυμα στο μαιλ μου για να σου στείλω το κινητό μου να κανονισουμε.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

"Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια ότι ψέμα στη ζωή μου και να πω..."
Τα λόγια είναι λίγα, μα της καρδιάς πολλά!
Καλημέρα!