Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

ΧΙΟΝΑΘΡΩΠΕ ΜΗΝ ΛΙΩΣΕΙΣ.......

Ε ναι λοιπόν,


Ολοι φτιάξαμε σήμερα το χιονάθρωπό μας.....Το χιόνι άρχισε σιγά σιγά να λιώνει, δεν άντεξε την ζεστασιά του ήλιου και άρχισε να λιώνει δημιουργώντας ένα σωρό προβλήματα...Καλύτερα να δούλευα σήμερα παρά με το φτυάρι που ήμουν και καθάριζα το μπαλκόνι....Κάνω και τέτοια τον ελεύθερο μου χρόνο...Αλήθεια λέω με φόρμα και φτυάρι στο μπαλκόνι!!!!!

Επιτέλους αύριο πάλι στο πολιτισμό....δεν μπορώ μέσα στο σπίτι είχα γίνει ένα με το pc, δύο με την t.v. και τρία με τον Ομηρο....Ποιόν Ομηρο...όχι όχι τον ανηψιό της Βάσιας τον Αβραμίδη συγγραφέας.Ξεκίνησα να διαβάζω "Οι Δρόμοι της καρδιάς"....το σταμάτησα για λίγο....για να γράψω...θα το συνεχίσω πάλι....μόλις τελιώσω από εδώ...


Οι δρόμοι της καρδιάς....ΚΑΡΔΙΑ και μου έρχεσαι στο μυαλό εσύ φίλη που τελικά έχεις πολύ μεγάλη καρδιά...Τα κατάφερες ακόμα και όταν "άθελα σου" την λάβωσες και ήσουν στην εντατική μέρες...με μοναδική παρέα τις σκέψεις σου - είχες και τη δική μου αλλά δεν το γνώριζες-φοβισμένη....απογοητευμένη...Πόσο δύσκολες ώρες πέρασες και το χειρότερο τις πέρασες μόνη σου.....Τα κατάφερες όμως φίλη και είσαι πλέον πάλι μαζί μας, και θα είσαι για πάντα, γιατί είσαι μοναδικός άνθρωπος μακάρι καρδιά σαν την δική σου να είχαμε όλοι μας.Μακάρι όλοι στα κινητά τους να λαμβάνανε μηνύματα σαν αυτό που έλαβα εγώ χτες το βράδυ....Είσαι ότι καλύτερο μου έτυχε το 2007...Σε γνώρισα και γέμισες τη ζωή μου...Με έκανες να αισθανθώ διαφορετική και να δίνω αξία σε πράγματα που μέχρι τώρα απλά υπήρχαν και δεν τα είχα προσέξει, έδωσες αξία σε μηδαμινά πράγματα που ούτε καν τα υπολόγιζα....Είσαι πάντα δίπλα μου έτοιμη να με ακούσεις, έτοιμη να με κάνεις να δω λίγο πιο μπροστά, να μην πισωγυρίζω γιατί δεν αξίζει το κόπο, να βλέπεις με τα δικά σου μάτια και να καθοδηγείς την δική μου καρδιά στο σωστό δρόμο....ΚΩΔΙΚΟΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ.....


ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΙΠΙΛΑ.....Είναι ποτέ δυνατόν να ξεχάσω όλα αυτά που ζήσαμε μαζί? Σκέψου μέσα σε ένα χρόνο πόσα περάσαμε....ξανασκέψου τώρα πόσα ακόμα έχουμε.....





Θα ζήσουμε μαζί πολλά ακόμα γιαυτό ετοιμάσου,.....Τα καλύτερα δεν έχουν έρθει ακόμα!!!!

Ηρθε η Βάσια η θεία του Ομηρου .....να θαυμάσει το χιονάθρωπο μου πριν αυτός λιώσει....δεν θέλω να λιώσει....Θα πρέπει να ΠΕΡΙΜΕΝΩ πάλι να χιονίσει και δεν θέλω να βαρύνω το ρήμα μου για το χιόνι το ρήμα αυτό το έχω για άλλο σκοπό...ξέρεις εσύ.....

Σε αφήνω......Σε ΑΓΑΠΩ με όση δύναμη καρδιάς έχω...-που είναι πολύ λιγότερη από τη δική σου- αλλά......ΣΕ ΑΓΑΠΩ...και κλείνω με το παρακάτω αφιερωμένο......

Κωδικός Πιπίλα, Κωδικός Κρεμάστρα,

Είσαι η μοναδική που θα πιστέψω αν μου τάξει τα άστρα

Είσαι ΦΙΛΗ πραγματική και πάντα κοντά μου

Είσαι το καθημερινό μου γέλιο, η αιτία στη χαρά μου!!!!

Το Λιάκι σου.........



2 σχόλια:

katerina.. είπε...

...ευτιχως δεν ειμαι μονη μου σπιτι γιατι θα με περναν τα κλαματα..απο χαρα και..εκπληξη..σ ευχαριστω...εχω χασει τα λογια μου..ξερω οτι εχεις αληθινα και βαθεια αισθηματα,και μια καρδια που λογια δεν υπαρχουν για να δειξουν το μεγαλειο της..ουφ,ενας κομπος στο λαιμο κ τα ματια μου υγρα..
σ ευχαριστω που υπαρχεις..
το 2008 θελω να σκαψω και να φτασω το χαμογελο σου στο πιο βαθυ σημειο της ψυχουλας σου..ναι?

Apostolos Z είπε...

Είναι όμορφο να έχεις την τύχη να παρατηρείς το σμίξιμο δύο ψυχών, είναι τύχη να μπορείς να βλέπεις πίσω από τις λέξεις το νόημα της δημιουργίας.

Δεν είναι τυχαία λοιπόν η φιλία σας, διότι και τα ονόματα σας το μαρτυρούν.
Η μία είναι η Κεκαθαρμένη, αυτή που πέρασε τους καθαρμούς μυούμενη στα μυστικά της ζωής, η άλλη είναι η Καλή Αναγγελία, η εκ των Αγγέλων ερχόμενη.

Να είσαστε λοιπόν πάντα συμπορευόμενες.