Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΧΟΡΕΥΤΗ JORGE

Αγαπημένε μου Jorge,

Kάποιος φίλος από τα πολύ παλιά.....μου έχει πει ότι δεν απαντά στα σχόλια που κάνει ο καθένας που μπαίνει στο blog του...εγώ από την άλλη λατρεύω να επικοινωνώ με τους ανθρώπους έστω και ηλεκτρονικά...Αρα δεν θα μπορούσα να μην απαντήσω στο Σχόλιο σου...

Το μόνο πράγμα που δεν είμαι είναι απαισιόδοξη..Πάντα ξυπνάω και λέω μέσα μου ότι η σημερινή μέρα θα είναι καλύτερη από την χθεσινή, το ρήμα που λατρεύω και γιαυτό το λόγο ονόμασα το blog ΠΕΡΙΜΕΝΩ είναι γιατί κάθε μέρα περιμένω το καλύτερο....Το γεγονός ότι δεν έρχεται, δεν σημαίνει ότι είμαι απαισιόδοξη....

Τα καλύτερα λέει αργούν να έρθουν....Δοκιμαζόμαστε κάθε μέρα ελπίζοντας για τα καλύτερα, Αραγε μήπως είναι τόσο κοντά μας και δεν τα βλέπουμε? μήπως η καθημερινότητά μας, μας απομακρύνει από αυτά?

Το μόνο σίγουρο είναι ότι στον Αγιο Στέφανο θα αποκλειστούμε και αυτό σίγουρα δεν είναι το καλύτερο!!!!!!

Τρελό χιόνι λοιπόν....δεν βλέπεις απέναντι.....Δεν κυκλοφορεί τίποτα....Το μόνο που φαίνεται είναι ένα λευκό πέπλο που έχει τυλίξει τα πάντα...Λέω να βγω για λίγο να χαθώ μέσα σε αυτό!!!!!