Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ....

Φίλε,

Μου έρχονται στο μυαλό τόσα τραγούδια που μιλάνε για τη φιλία και κολλάει στο
"Που να βρω ένα φιλαράκι να μου πει πως μ'αγαπά στα αλήθεια..."και ναι σε ξαναβρήκα μετά από τόσα χρόνια και για να μην έχουμε πάλι λεκτικές "κόντρες" με βρήκες εσύ, με βρήκες και μου θύμισες τα όνειρα που κάναμε μαζί, τις ατελείωτες συζητήσεις περί ότι μας ερχόταν στο μυαλό, τα αμέτρητα χιλιόμετρα με το seatάκι΄, τόσες σκέψεις που το μυαλό τις είχε αποθηκευμένες μακριά από την καθημερινότητά μου και που εδώ και μία εβδομάδα τώρα τις έχει φέρει όλες στην επιφάνεια...Και πονάει το μυαλό μα περισσότερο η καρδιά γιατί μέσα σε τόσα χρόνια έχασε την ευκαρία να μοιραστεί άλλα τόσα μαζί σου....
Και σε ρωτώ...Πως μπόρεσες και χάθηκες τόσα χρόνια, και μην μου πεις ότι ευθύνομαι εγώ γιατί μόλις σήμερα στο fb είδα τα παράπονα των φίλων σου για τις εξαφανίσεις σου......
Αραγε θα ξαναφύγεις?
Και ευθέως να σε ρωτήσω θα παίξεις με τις λέξεις όπως πάντα, και απάντηση δεν θα δω....
Το όνομα του blog "βαφτίστηκε" από εσένα χωρίς εσένα....Εσυ δεν είσαι αυτός που μόλις χθες μου έλεγες να ΠΕΡΙΜΕΝΩ??? Μου είπες να περιμένω να δω και να μην βιάζομαι και να έχω υπομονή......
Μάλλον ξεχνάς φίλε μου ξεχνάς πολύ εύκολα και αυτό δεν είναι καλό!!!Κάποια στιγμή θες δεν θες θα ξαναθυμηθείς.....όπως θυμήθηκα εγώ.....!!!!!
Κάποιος φίλος σήμερα έγραψε ότι το περιμένω δεν είναι το σωστό ρήμα.....Τι να του πεις τώρα, ότι ο φίλος από τα παλιά επέμενε? Και να του εξηγούσες δεν θα καταλάβαινε ή δεν θα ήθελε να καταλάβει...μπορεί να τον "πονά" και αυτόν το ρήμα περίμενε.....του αρέσει περισσότερο το ρήμα ΕΝΕΡΓΩ.....ίσως γιατί οι ενέργειες που κάνει έκανε ή πρόκειται να κάνει δεν πρόκειται να "πονέσουν" και ας έχει πονέσει αυτός!!!!
Ο πόνος συνδέεται απόλυτα με το ρήμα περιμένω ίσως γιαυτό και τον τοποθετώ τόσο εύκολα και αρκετά πολύ μέσα στο λόγο μου.....δεν βρίσκεις?
Ολο το Σαββατοκύριακο που δεν έχει σταματήσει να χιονίζει -άσχετο αλλά επίκαιρο- μου ήρθε άλλο ένα αγαπημένο ρήμα που μου το θύμισε και αυτό ο φίλος από τα παλιά....ΚΡΥΒΩ....Αλλο λέει είναι το κρύβω και άλλο ΑΠΟΚΡΥΠΤΩ κάτι από την αλήθεια......Τι να σχολιάσω εδώ? Και μόνο που το πληκτρολογώ μπερδεύτηκα.......Από την άλλη βέβαια μου αρέσει να μπερδεύομαι γιατί έτσι δεν αναγνωρίζω την αλήθεια και την πραγματικότητα που ειλικρινά δεν ξέρω αν θα μου αρέσει!!!!
Και τώρα πρέπει να σας αφήσω όλους εσάς τους γνωστούς μου και όλους εσάς τους άγνωστους που στο μέλλον μπορεί να γίνεται και γνωστοί γιατί έχω επιχείρηση fb.....Και φίλε από τα παλιά κάτι τελευταίο για εσένα......Σήμερα δεν μου έδωσες την ευκαιρία να σου πω πόσο πολύ σε αγαπώ......Περιμένω αύριο...που ίσως κάτι καλύτερο ξημερώσει......

"Κλείνω τα μάτια και σε θυμάμαι,
Πόσο σε αγαπώ να πω φοβάμαι,
Ασε με στον ώμο σου να ακουμπίσω
και το δάκρυ που κυλάει θα σκουπίσω"

Φίλε έλα απόψε που πονάω........

Κάλο βράδυ με πολύ χιόνι .....το Λιάκι!!!!




6 σχόλια:

Apostolos Z είπε...

Καμιά λέξη μη σ' αγγίζει,
παρά μόνο ο ήχος της καρδιάς σου,
καμιά αιτία μην σε στηρίζει,
παρά μόνο τα θέλω τα δικά σου.

Σ' αυτή την πορεία τη μοναχική, αίτια και φίλοι και γνωστοί, κάνουν την περατζάδα τους από μπροστά μας, μα βλέπουν σε μας το φόβο τους και μεις σ' αυτούς τα θέλω μας, ανάγκες συνύπαρξης και πορείας κοινής, σ' ένα άγνωστο που κάποτε θα έρθει απλά για να μας θυμίσει πως από πάντα ξέραμε το κάθε ένα τέλος.

Dionisis είπε...

Fantastic!!!

ti moy thymises twra!!!

ah ah ah!

LIAKI είπε...

Τι σου θύμισα Διονύση μου Τί?
Γιατί αναστενάζεις?

LIAKI είπε...

Αποστόλη...Φίλε καινούριε και όχι από τα παλιά τι όμορφο τετράστιχο...Θα προσπαθήσω να ακούσω τον ήχο της καρδιάς...

katerina.. είπε...

Περιμενεις..και αυτο θελει τη δυναμη του για να το κανεις..δεν ειναι δειλος οποιος περιμενει και δεν πρατει παντα..ενιοτε ειναι και σοφος..
στο περιμενε και σαυτο που θα ερθει να ακους τη καρδουλα σου,αυτη ξερει καλυτερα απο εμας το δρομο και το πως..
καλοριζικο το σπιτακι σου χαρα μου και σευχαριστω για χτες το βραδυ που με ακουσες..φιλια χιονισμενα.

erwdios είπε...

Xrisimopoieis poly wraia tin elliniki glwssa kai epeidi grafw moysiki tha ithela kapoia stixakia apo esena i keimena me rima.. pros melopoiisi! filika
erwdios xxx