Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

ΡΗΜΑΤΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΑΛΦΑΒΗΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ






Αγάπησέ με γιαυτό που είμαι, όχι γιαυτό που θέλεις να γίνω

Βιάσου να ζήσεις όσες περισσότερες στιγμές μπορείς, η ζωή είναι μικρή

Γέλα κάθε πρωί με την καρδιά σου, και αυτή και εσύ το έχετε ανάγκη

Διώξε μακριά τις άσχημες σκέψεις...δεν αξίζει

Ερωτεύσου όσο πιο πολύ μπορείς, ο έρωτας σου δίνει ζωή

Ζήσε κάθε στιγμή σαν να ήταν η τελευταία

Ηρέμησε και δες τον ήλιο να ανατέλει

Θυμήσου τα όνειρα που έκανες παιδί

Ισιωσε την πλάτη και κοίτα μπροστά

Κλάψε και άφησε τα δάκρυα να κυλήσουν αν το έχεις ανάγκη

Λιώσε το πάγο που έχει μέσα σου για αυτόν....δεν σε νοιάζει πλέον

Μοιράσου την ζωή σου με ΦΙΛΟΥΣ, είναι τόσο σημαντικοί

Νιώσε το κρύο και τον αέρα που φυσά...είσαι ελεύθερος

Ξύπνα από το λήθαργο που έχεις πέσει....Σε έχω ανάγκη

Ονειρέψου για το αύριο...σε περιμένει...

ΠΕΡΙΜΕΝΩ τα πάντα σε αυτή τη ζωή

Ράγισε η καρδιά σου? Δεν είσαι ο μόνος

Σταμάτα να κατηγορείς τον εαυτό σου ότι μόνο αυτός φταίει

Τράβα μπρος και μην σε νοιάζει για τίποτα

Υπερασπίσου το δίκιο σου κάθε λεπτό

Φύλαξε τις αναμνήσεις στο πίσω μέρος της καρδιάς, είναι πλέον παρελθόν

Χάρισε στους δίπλα σου το χαμόγελο που τους αξίζει

Ψάξε πιο βαθιά, όλα και όλοι κρύβονται

Ω.......πάντα κάτι θα λείπει......ΩΡΑΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!









7 σχόλια:

Beaterman είπε...

Katapliktiko! Iperoxo! Isws oti pio omorfo, aisiodokso kai alithino exw diavasei pote!
Lia s agapaw!

Unknown είπε...

einai polu kalo...
eixes talento na agizeis tis psixes....

peskandritsa είπε...

geia sou lia

edo eimai. omorfh h alfa bhta sou. synexise na grafeis kleise thn thleorash.

katerina.. είπε...

Θα φτιαξω κι εγω μια αλφαβητο με λογια και σκεψεις οπως μου ερχονται σημερα στο μυαλο..

Αναπολω τις ξενοιαστες μερες..τοτε.
Βλεπω το χαμογελο σου και περνω δυναμη.
Γραφω και ταξιδευω.
Δακρυζω και δεν μετανοιωνω.
Ερωτευομαι χωρις ορια.
Ζω και ειμαι ευγνωμων γι αυτο.
Ηρθα στη ζωη σου και θα μεινω.
Θελω να κανεις πραγματα για σενα.
Ισως να ειμαι λαθος αλλα δεν αλλαζω.
Κραταω ολα τα ομορφα και συνεχιζω.
Λατρευω τη μουσικη.
Μοναξια μου σ αγαπω.
Νιωθω τα καλα κ τα κακα σε ολο το βαθος τους.
Ξημερωμα στην εθνικη οδο,σουπερ!
Ονειρευομαι ενα καλυτερο αυριο!
Περιμενω..
Ρωταω τα πουλια για σενα...
Σαγαπω γι αυτο που εισαι.
Τραγουδαω δυνατα και μαρεσει.
Υπαρχω οπως εγω θελω.
Φιλη μου αληθινη σε νιωθω..
Χρωσταω τοσα που θελω δυο ζωες να ξεχρεωσω κ δεν με νοιαζει!!!
Ψαχνω μεσα μου κ μαρεσει αυτο που βρισκω.
Ωκεανος οι σκεψεις μου..

καλημερα φατσα μου,εγραψα ετσι οπως ενιωθα χωρις να φτιασιδωσω τις λεξεις..

Μανώλης είπε...

Οκ, συμφωνώ σχεδόν με όλα, ΑΛΛΑ: "Φύλαξε τις αναμνήσεις στο πίσω μέρος της καρδιάς, είναι πλέον παρελθόν". Αρνούμαι να καταχωρήσω οτιδήποτε στο παρελθόν. Παρελθόν είναι συνήθως ότι μας πληγώνει. Αρνούμαι. Παρόν και μέλλον. Και σε αυτά τα δύο χωράνε τα πάντα. Ακόμη κι όσα θεωρούμε παρελθόν!
Φιλιά πολλά!!!

Kostas Skiadas είπε...

Καί μήν ξεχνάς τό εξής. Προσαρμόσου μέ τους κανόνες πού διέπουν τήν κοινωνία στήν οποία ζείς γιά νά μή βρεθείς εκτός.

Roadartist είπε...

πολύ όμορφο!
Μακαρι να τα ακολουθουσαμε ολοι αυτα στη ζωη μας..