Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2008

ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΣΚΥΛΟ ΜΟΥ!!



Μικρή μου Λάρα,


Πόσα πολλά έχω να γράψω για εσένα.....

Εσύ που πάντα είσαι κοντά μου, εσύ που πάντα συμφωνείς με ότι και αν σου λέω, που ποτέ δεν μαρτύρησες κάτι από τα τόσα μυστικά που σου εκμυστηρεύτηκα, που κάθεσαι δίπλα μου με τις ώρες χωρίς να διαμαρτύρεσαι ποτέ για τίποτα..Μικρή μου Λάρα.....

Και όμως ένα τόσο δα μικρό ζωάκι μπορεί να σου χαρίσει απίστευτες στιγμές χαλάρωσης, ζωντάνιας και μερικές φορές και ύπαρξης....

Την πρώτη φορά που την πήγα στο κτηνίατρο, έξω στην είσοδο του ιατρείου υπήρχε "ο δεκάλογος του καλού σκύλου"...Μία από τις απαιτήσεις του καλού σκύλου λοιπόν ήταν

"ΜΗΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΕΝΩ ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ"

Πόσο πολύ λοιπόν ανάγκη με έχεις Λαράκι μου? Νομίζω ότι είσαι η μοναδική ζωντανή ύπαρξη πάνω σε αυτό το πλανήτη που με χρειάζεται και με έχει ανάγκη τόσο πολύ....Και είναι τόσο όμορφο συναίσθημα να νιώθεις ότι κάποιος σε έχει ανάγκη και σε χρειάζεται....Η αλήθεια είναι ότι καθημερινά μου το δείχνεις...Η χαρά σου κάθε φορά που μπαίνω σπίτι η μικρή σου ουρίτσα πάει να σπάσει από το πέρα δώθε......και η απογοήτευση σου κάθε φορά που φεύγω από το σπίτι....βάζεις την ουρά κάτω από τα σκέλια και απλά με κοιτάς και τα ματάκια σου στάζουν παράπονο.....Γλυκό μου ζωάκι σημαίνεις τόσο πολλά και για εμένα!

Οποιος δεν έχει ζώο...μπορεί να με αποκαλέσει και παρανοική που γράφω για εσένα, όποιος όμως έχει, θα με καταλάβει απόλυτα!!!

Μόνο υλικές ζημιές προκαλείς....ποτέ ψυχικές και μετά μου λες γιατί αγαπώ περισσότερο το σκύλο μου...


Γιατί είναι ο μόνος που θα τον μαλώσω για την αταξία του θα του φωνάξω και μετά από πέντε λεπτά-και πολλά λέω- θα έρθει να μου γλείψει το χέρι και με το τρόπο του να μου δείξει τη συγνώμη του.


Γιατί είναι ο μόνος που θα του πω τα πάντα και δεν θα με προδώσει ποτέ.


Γιατί είναι ο μόνος που τιμά την μαγειρική μου χωρίς σχόλια.


Γιατί είναι ο μόνος που με αγαπά χωρίς ανταλλάγματα!!


Γιατί είναι ο μόνος που αναγνωρίζει την ζεστή αγκαλιά!


Γιατί είναι ΜΟΝΟΣ και δεν πρέπει κανείς σε αυτό το πλανήτη να βιώνει το αίσθημα της μοναξιάς!!!!!


Μετά από όλα αυτά μήπως είναι καιρός να υιοθετήσετε όλοι ένα μικρό ζωάκι?

Υπομονή Λαράκι σε λίγο θα είμαι κοντά σου και θα σου πω τι έγραψα σήμερα για εσένα στους φίλους μου!!!!!!

6 σχόλια:

katerina.. είπε...

γιατι εχεις τοσο πολυ αγαπη να δωσεις που σιγουρα δεν αισθανεται μοναξια η λαρα καλη μου..
γιατι κανει μονο υλικες ζημιες και ξερουμε ποσο πονανε οι αλλες..
γιατι σε ακουει τις νυχτες που θελεις να μιλησεις(και πολλες θα ηθελα να ειμαι πλαι σου να σε ακουσω)και ΣΙΓΟΥΡΑ καταλαβαινει πως νιωθεις..
γιατι δεν αλλαζω με τιποτα τα ματια του ζαμαν οταν με κοιταζει οπως κι εσυ της λαρας φανταζομαι..
φιλια...5 η ωρα..

cactus είπε...

Αχ Lara μου!!!!!!!
Ποσο δυσκολο ειναι να αγαπας τα ζωα? Αναρωτιεμαι! Δεν υπαρχει πιο ευκολο πραγμα, αν αγαπας και τους ανθρωπους τοτε το να δειξεις αγαπη στα ζωα ειναι παιχνιδακι....σκεψου μονο οτι θα την παρεις πισω διπλη!
Η Lara ειναι τρελη φατσα.....και κατι που πρεπει να διευκρυνηστει ειναι οτι το κατοικιδιο μας καθρεφτιζει εμας.....αρα ενα θα πω...το Λιακι ειναι γλυκο, χαδιαρικο, τρελο, κοινωνικο, δραστηριο και οπου πρεπει δαγκωνει!!!!
Σας αγαπαμε και τις δυο (Εγω και ο choco μου)

LIAKI είπε...

Ημουν σίγουρη ότι αυτοί που έχουν ζωάκι θα με καταλάβαιναν...και περισσότερο από όλους εσύ Μαράκι μου!!!!

Dark_Maiden είπε...

Τι κουκλάκι είναι αυτό;
Σε καταλαβαίνω και σε νιώθω απόλυτα :)
Έχω κι εγώ μια μικρούλα, που δε ζητάει πολλά, αλλά δίνει πολλά :)

LIAKI είπε...

:) Τhanks dark maiden

Ανώνυμος είπε...

10 ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ!!!

ΟΙ 10 ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ

1. Κάθε στιγμή που με αφήνεις μόνο (ακόμη και για λίγο) είναι δύσκολη για μένα. Σε παρακαλώ να το σκεφτείς αυτό πριν με υιοθετήσεις.

2. Μη με παραμελείς και μη με τιμωρείς πολύ σκληρά. Εσύ έχεις τη δουλειά σου, τα χόμπι σου, τους φίλους σου - εγώ έχω μόνο εσένα.

3. Σε παρακαλώ να μου δίνεις αρκετό χρόνο για να καταλάβω τι περιμένεις από μένα.

4. Πριν με χτυπήσεις πάνω στο θυμό σου, παρακαλώ θυμήσου πως θα μου ήταν εύκολο να σου δαγκώσω το χέρι - αλλά ποτέ δεν θα έκανα κάτι τέτοιο.

5. Σε παρακαλώ να μου μιλάς συχνά, γιατί ακόμη και αν δεν καταλαβαίνω πάντα τι μου λες, γνωρίζω τη φωνή σου και τις αποχρώσεις της πολύ καλά.

6. Σε παρακαλώ να με αφήνεις που και που να τρέχω στην εξοχή είναι καλό και για σένα.

7. Σε παρακαλώ να είσαι γενναιόδωρος με το φαγητό μου. Έχει καλύτερη γεύση όταν μου το προσφέρεις εσύ και είμαι πρόθυμος να δουλέψω σκληρά γι' αυτό.

8. Εσύ και κανείς άλλος είσαι το αφεντικό μου. Σε παρακαλώ μη με αναγκάζεις να υπακούω σε ξένους ή να τους αποδεικνύω την εξυπνάδα μου - και μη με ταπεινώνεις μπροστά τους.

9. Σε παρακαλώ να θυμάσαι πως με τον καιρό εξελίσσομαι σε μία μοναδική προσωπικότητα με τα δικά της χαρακτηριστικά, ελαττώματα και συναισθήματα. Σε παρακαλώ να δεχτείς πως είναι τόσο σημαντικά για μένα, όσο και τα δικά σου για σένα.

10. Σε παρακαλώ να με φροντίζεις όταν αρρωσταίνω και όταν γεράσω γιατί και εσύ μια μέρα θα γεράσεις.